۳۷.۲ با تب سنج زیر بغلی ... تبه؟

۶ پاسخ

نه.
فقط دمای پیشانی برای تشخیص تب دقیقه

اگه زیر بغل میزاری،باید به اضافه نیم کنی یعنی ۳۷.۲میشه ۳۷.۷

نه ۳۸میشه تب

نههه اصلا

نه تا۳۷و۶ تب نیست

ن نیست

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۱ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان حسن مامان حسن ۱۰ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۶ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی
مامان ع‍لے اڪبر🐣 مامان ع‍لے اڪبر🐣 ۳ ماهگی