مامانا ۳۷ درجه تبه؟؟؟؟🥺🥺🥺🥺

۴ پاسخ

تب نیست
گرمشه

نع ۳۷ و نیم اول تبه ولی الانم گرمه جاش و خنک کن

نه ولی مراقبت میخاد ک بالاتر نره

بل شروع تب

سوال های مرتبط

مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی
مامان آرکان🇹🇷 مامان آرکان🇹🇷 ۱۵ ماهگی