۴ پاسخ

خوب میشه انشالله زودتر
کم کم متوجه نمیشی کی یوقت میبینی شبها دیگه گریه هاش کم شده میخوابه
من دو هفته بود شروع شد تا بعد ۴۰ کم کم خوب شد اخرا غروب هام گریه میکرد

من یه مدت خوب بود امشب هنوز نخوابیده شیرمم زیاده ولی هرچی میخوره باز انگار گشنشه خوابش سبک شده امشب میخوابه پنج‌دیقه بعد بیدار میشه

از کی شروع شدن؟

اره بخدا من ک دیونه شدم

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی