۵ پاسخ

برمن بعد ۴۰روز بدتر شد تا شش ماه اینا اذیت داشت بعد کم کم بهترشد همش می‌ذاشتم تو پتو تکونش می‌دادیم خداکنع اینبکی اذیت نکنه انقد

کولیک بین هفته ۶ تا ۸ پیکه
بعد اون کمی کمتر میشه
ولی از آخرای سه ماهگی کاملا کم شدن رو حس می کنی

کولیک بالاخره تموم میشه ولی متاسفانه رفلاکس ادامه داره
تازه ۴تا۶ میگن اوجشه

از کی شروع شد برای کوچولوتون

خواهر تا۴ماهگی باماهست

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی