تبه؟ واکسن زده این درجه تب حساب میشه؟

تصویر
۶ پاسخ

تب نیس ولی شروع تبه سعی کن جلوشو بگیری

دمای اتاق رو پایین کن لباس خنک و سبک تنش کن پاشویه خیلی تاثیرداره قطره هم دیدی تبش پایین نمیاد قبل 4ساعت بهش بده

دکتر اطفال به من گفت ۳۸ .۵ تب .ولی خوب کنترل بیشتر از ۳۷ نشه

آره قطره بده بهش و آروم آروم پاشویه کن
باید ب این تب سنجا نیم درجه اضافه کنی میشه ۳۸

اره عزیزم تب داره

بله عزیزم پاشویه بدن شویه کن با اب ولرم بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری