۴ پاسخ

کم کم زیادمیش بخصوص نصف شب حتما استامینوفن بده هر ۴یا۶ساعت

بعد ۳۷،۳ میشه تب
استا بده بیشتر نشه دردش ساکت بشه

حساس نشو

نرماله

سوال های مرتبط