۵ پاسخ

اره تبه دارو بده سیب هم ورقه ای قاچ کن با چسب کاغذی بچسبون کف پاش تبش زود میاد پایین

بله ۳۷ به بالا تب هست

بله تب هستش

عادیه قطرشو سر وقت بده اوکی میشه

خیلی مواظبش باش

سوال های مرتبط

مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی