۵ پاسخ

مراقب باش بالاتر از این نره سعی کن بیدار باشی اگرم میخوابی هوشیار بخوابی خدایی نکرده تب نکنه
پاراکید سر ساعت بهش بده
رکابی تنش کن دما خونه رو ملایم کن رو به سردی
پاشویه کن با اب ولرم

فعلا طبیعیه ولی مرتب چک کنین اگه یکم بالا رفت پاشویه کنین حتما

عزیزم قدو وزن و چقدر گفت؟

ی ذره تب داره دمای طبیعی روی 37

لباس تنش نکن خیلی بزار خنکش باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی