تب واکسن دوماهگی تا چند درجه طبیعیه

۱ پاسخ

از ۳۷و نیم به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو♥️🥹 مامان رضا کوچولو♥️🥹 ۹ ماهگی