نه فعلا خوبه استامینوفن بده تب نمیکنه ایشالله
نتا ۳۷.۵ خوبه اگه بالای این باشه تبه
نرماله
سلام عزیزم
تب نوزاد خطرش از ۳۸شروع میشه
اگه ۳۹شد ببرش بیمارستان تا میرسی خدایی نکرده به ۴۰نرسه
دختر من وقتی واکسن دوماهگی زد تبش تا ۳۸و نیم رفت دیگه نزاشتم بالا تر بره مرتب با دستمال خیس خنکش کن اما اگه رسید به ۳۹ فورا ببر بیمارستان خدایی نکرده تو راه به ۴۰ نرسه
نه خوبه ۳۷ و ۵ تبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.