نگا نکن تب داره قطره بدی یا ندی درهرصورت چه تب داشت چ نداشت ۲۴ ساعت اول هر ۴ ساعت قطره بده بهش..۲۴ ساعت دوم هر۶ ساعت..
ب کف پا و زیربغلش و شکمش کاسنی بزن،من زدم اصن از۳۵بالاتر نرفت
تا این عدد نرماله نزار از این بالاتر بره
یک درجه تب داره از زیر بغل کرفتی ؟
نزار بالا بره پاراکید بده لباس زیاد تنش نکن
استامینوفنشو مرتب بهش بده هر ۴ساعت نزار ازین بالاتر بره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.