پسرم واکسن دوماهگی زده ؛تب داره الان ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نگا نکن تب داره قطره بدی یا ندی درهرصورت چه تب داشت چ نداشت ۲۴ ساعت اول هر ۴ ساعت قطره بده بهش..۲۴ ساعت دوم هر۶ ساعت..

ب کف پا و زیربغلش و شکمش کاسنی بزن،من زدم اصن از۳۵بالاتر نرفت

تا این عدد نرماله نزار از این بالاتر بره

یک درجه تب داره از زیر بغل کرفتی ؟

نزار بالا بره پاراکید بده لباس زیاد تنش نکن

استامینوفنشو مرتب بهش بده هر ۴ساعت نزار ازین بالاتر بره دیگه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی