۳ پاسخ

دکتر میگه معمولا پاشویه نکنید اینجوری علاوه بر تب بچه لرز هم میگیره من خودمم نمیدونم پاشویه درسته یا نه

قطره دادی
پاشویه کن

قطرشو سر ساعت بده تب نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی