خانوما تب پسرم ۳۶بهش شربت بدم؟ واکسن دوماهگی زده

۴ پاسخ

۳۶ ک اوکیه. تب نداره

مواظب باش تب نکنه. استامینوفن میدن که تب و دردش کم بشه.

۳۷ و نیم به بالا تبه

۳۶تب نیست از ۳۸به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری