۵ پاسخ

۳۸ تبه ولی هر ۴ساعت باید استا بدی نزار تب کنه

۳۷ نیم تبه

37/5 به بعد تبه

۳۷/۷

۳۸ درجه تبه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری