این درجه تب حساب میشه یا طبیعیه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

خوبه

اوکیه

نه خوبه

به این نیم درجه باید اضافه کنی
به ۳۷ونیم برسه شروع تبه

عزیزم اینو فقط میدونم دکتر گفت از ۳۸درجه به بعد دارو بدید بچه هارو

به این نیم درجه اضافه باید کنی
که بازم تب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی