مامانا برای پسرمن چند درجه تب حساب میشه؟

۳ پاسخ

۳۷به بالا

۳۷/۵به بالا تب محسوب میشه

تا۳۸ اوکیه
اگه ۷۰ شد یعنی دمای بدن رفته بالا

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی