۱۲ پاسخ

۳۷تب نیست عزیزم نرماله ۳۷.۸به بعد باید قطره بدی

نه عزیزم برای ۲۴ ساعت دوم ۳۷ درجه تب نیست بالای ۳۷.۵ تب حساب میشه حتی خود ۳۷.۵ هم تب نیست

نه تب نیست ولی برا اینکه بالا نره یه دستمال خیس کن بزن به صورتش و پاهاش

نه تب نیست

نه عزیزم

زیر یغل 37.5 به بالا تبه

تب زیر بغل رو بگیر ب اضافه نیم درجه کن اگه از ۳۷ و نیم بالاتر بود تب محسوب میشه

با چه تب سنجی گرفتی اگه با قلمی ها
باید نیم اضافه کنی که میشه ۳۷ و نیم لب مرز ۳۸شروع تب حساب میشه
با اب و گلاب و نمک پاشویه کن حلقه پیاز بزار تو جورابش بیاد پایین
بهداشت به من گفتن روز سوم اگه تب کرد ببر دکتر بازم خودت میدونی عزیزم

نگران نباش

ن تب نیست

تب زیر بغل گرفتی؟بده اره تا بالاتر نرفته

نه 37نیم ب بعد تب

سوال های مرتبط

مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی