۳ پاسخ

بالا سرش باش امشب.
اگر واکسن زده.
من که هنو بچم بعد یه روز ناله میکنه.
شب اول تب کرد اما زیاد نبود همون استامینوفن اوکی کرد

۳۷.۵ شروع تبه

دیجیتالی دقیقتره ۳۷/۵به بالا تب هست

سوال های مرتبط

مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی