۵ پاسخ

تب سنج دیجیتالی رو باید نیم درجه بهش اضافه کنی هرچی نشون داد

تب نداره از ۳۷.۸ب بعد تبه عزیزم

37ب بالا تب
اول تب خودتو بگیر ببین نرمال نشون میده یان

دیجیتال مدادی باید نیم درجه به عددی که نشون میده اضافه کنی
از ۳۷.۵ تب محسوب میشه

تب سنجای لیزری خطا داره

سوال های مرتبط