۵ پاسخ

نه نرماله

ولی دیگه ۳۷/۸ اینا هم اخطار میده

نه من دارم وقتی به ۳۸ نزدیک میشه خودش بوق میزنه و حالت خطر و قرمز نشون میده

نه دما از ۳۶/۵تا۳۷/۵نرماله

اره ی کوچولو تب داره دارو بده بالا نره

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی