۲ پاسخ

امروز بهداشت بهم گفت دمای ۳۶.۵ تا ۳۷.۵ برای بدن بچه ایده آله

نه خوبه
هرچی قطره کمتر بدی بهتره چون بدنش عادت میکنه
اگه تبش همینقدره و درد نداره امروز هر ۸ ساعت بده فردام قطعش کن

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان nafas مامان nafas ۱۶ ماهگی
مامان نینی فرفری مامان نینی فرفری هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه 🌸🌱 مامان پناه 🌸🌱 ۱۷ ماهگی