۶ پاسخ

جوش‌نوزادی
خوب میشه خودش اوسرین سه درصد ثمین یا ایروکس یا بیبی فرست بزن

ازگرمامیشه ابجی بروداروخانه بگوبچه ام لپش جوش زده قرمزشده خودش بهش پمادمیده

دختر منم داشت، همین کرمو زدم خوب شد،
بخاطر گرما، بوس کردن و پروتئین گاوی میشه

برای پسر من از بوس بود
دکتر هم هیچی نداد بهم ب عنوان پماد

گفت فقط بوس نکنید
من روغن زیتون زدم

اما دسگ بوس نکردیم رفت

تا ۳ ماهگی میره چون کبد بچه کامل نیست صورتش جوش ریز داره که حالتش زبره

دختر منم داشت بردم دکتر کرم داد

سوال های مرتبط

مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۵ ماهگی
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی