دلیل این جوشا چیه؟ چی بزنم خوب بشه

تصویر
۳ پاسخ

طبیعیه ی هفته ای خوب میشه

البته ک طبیعیه نوزاد جوش بزنه...اما ممکنه حساسیت ب پروتین گاوی باشه

گرمی خوردی جوش زده .حمام ببر بعد روش عرق کاسنی بمال با پنبه

سوال های مرتبط

مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان ملکا کوچولو🤎🪐 مامان ملکا کوچولو🤎🪐 ۱۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی