خانوما این جوشا از چیه چیکار کنم خوب بشه؟

تصویر
۳ پاسخ

دختر منم اینجوری بود بردمش دکتر گفت حساسیت به پروتئین گاوی داره
اشتباه نکنم روی گوشش هم داره که برا دختر منم داشت
شیرخشکش رو عوض کرد شامپو بدن و سر بدون سولفات بهش داد ابرسان کودک براش تجویز کرد
بعد از ۲ هفته جوش های صورتش خداروشکر رفت پایین صورتش صاف شد

برا دختر منم هست
زیاد بوسش میکنین لابد
دست نزن خودش خوب میشه
زیاد گرمش نگیر

احتمالا حساسیت به پروتیین‌گاویه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان لاوان مامان لاوان ۹ ماهگی
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی