این جوشا برای چیه چیکار کنم خوب بشه خیلی بدجوره

تصویر
۵ پاسخ

من وازلین بچه میزدم خیلی برام جواب بود

دقیقا بچه منم از این جوشا زده

پماد ممتازون
از بوسه

بچت زردی نداره؟

واس منم همین بود از گرمی یا حساسیته عزیزم
به خوردو خوراکت دقت کن
خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی