این جوشا به خاطر چیه?چی بزنم

۳ پاسخ

دختر منم اینجوری شده امروز بردم دکتر گف ی چیزی خوردی حساسیت داشته یا بوسش کردین کرم داد بزنم براش

بخاطر اینکه داداشش خیلی میبوسه نی نی رو
برا دخمل منم هست آبجیاش می‌بوسن و دست میزنن صورتش
هم اینکه چیزای خیلی گرم بخوری یا خونه رو خیلی گرم نگهداری اینطوری میشه

ههههه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان لاوان مامان لاوان ۹ ماهگی
مامان کیانا مامان کیانا ۱۰ ماهگی