۶ پاسخ

خوبه ک من هنوز ویار ندارم ک فقط دلم یچیزیو بخاد
همه‌چی میخورم فقط یکم ب بوها حساس شدم

اگه خسیس نیست بهش بگو اگه از خداشه ی چیزی بخای و نه نمیگه و بهونه نمیاره

منم که باردار نیستم همین وضعو دارم🤣🤣🤣

منم خیلی دلم کوبیده و آش میخواد باور میکنی یه تن اش خوردم از وقتی حامله شدم همه می‌فهمیدند میپزن میفرستن 😂

پسسس منننن چرااااا هیچیی هوسی نمیکنم برعکس از همه چی متنفرم 😭

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نویان🩵🧸 مامان نویان🩵🧸 هفته هجدهم بارداری