۳ پاسخ

نه اون تخمدانی هست که فولیکول آزاد کرده.دقت کرده باشی تو سونو نوشته کیست کورپوس لوتئوم دیده میشود.این تو نود درصد باردارا هست و درد یکطرفه ایجاد میکنه

شیافتو ادامه بده نگران نباش

منم هیمطور بودم هماتوم نداری؟

سوال های مرتبط