۶ پاسخ

زن داداشم می‌ره تعیین جنسیت برا پسر
دکتر بهش گفت اول تو باید ارضا شی بعد شوهرت در غیر این صورت دختر و در کل ماع شانس بارداریش 13و14پریودی
شما پریود شدی از همون شب هر شب اقدام کن و دل به رابطه ندع بیخیال هم باش امیدوارم دختر دار بشی به مراد دلت برسی

حسم گفت پسر میشه

همین یک ساعت پیش یکی از دوستام که لره رو توی پارک دیدم دوتا دختر داره می‌گفت دوست دارم بچه بیارم اما اگه دختر شه چیکار کنم قربونت برم خدا برا حکمت هات .....
انشالع خدا به شما هم بده یه دونه نازشپو

عزیزم ما چه بدونیم🤣🤣اینا همش دست خداست.انشاالله سالم،صالح باشه و بعد هم دختر

به هرچی فکر کنی همون میشه
۵ ساله عمیقاً به این موضوع اعتقاد پیدا کردم ..
امیدوارم همونی بشه که میخای

بارداری؟

سوال های مرتبط