هر ۳۰تا اروغ بگیر
خودمم ۳تا شماره میدم ۹۰ تا
عزیزم خیلی زیاد بهش داده بودی طفلی سر دلش مونده بوده درد داشته گریه میکرده وگرنه گشنش نبوده
همیشه وسط شیر آروغشو بگیر وقتی آروغ دارن هم دوست دارن بمکن مکیدن آرومشون میکنه ولی ما به اشتباه فکر میکنیم که گرسنهاند
بعد از هر ۳۰تا آروغشو بگیر
وقتی سیر شده از کجا مبدونی کمه
اشکال نداره گشنش بشه بیدار میشه
❤️❤️
درکل ۹۰ تا یعنی شیر خورده براش زیاد بوده ما حس میکنیم ک کمه ولی برای بچه ها یه سیسی بیشتر هم تاثیر میذاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.