۱۵ پاسخ

آروغ داشته گریه میکرده

حتمااروغش و بگیر پسر من گاهی اوقات گریه میکنه وقتی آروغ میزنه آروم میشه

۶۰تا بهش میدم اگه گریه کرد بهش پستونک میدم دو ساعت بعد شیر خودم میدم ، بنظرتون خوبه ؟؟

هر گریه ای هم شاید نشانه گشنگی نباشه گلم سعی کن زیاد ندی رفلاکس میگیره

عزیزم اینکه میگن محدودیت بزار برا بچت نه این کارو نکن هرچقدر شیر خواست بده بهش بچه داره رشد می‌کنه نمیشه که ما تعیین کنیم چقدر بخوره اونم انسان گرسنه میشه

فقط بعد شیر حتما حتما اروغشو بگیر و بیست دقیقه حالت ایستاده نگهش دار هیچی نمیشه منم همینطور بودم نزدیکی دوماهگی تا 180تا به بچم شیر دادم اما در چند مرحله خب چی شد ؟

کاش بهش پستونک داده بودم بعد از ۶۰ سی سی😓

الان که بالا آورده بعد از چند ساعت شیر خودم بدم؟؟

دختر من از ساعت ۷صبح تا الان دو تا ۳۰ تا خورده شیر خودمم خورده وقتی کامل سیر میشه میخوابه اگه ندم همش گریه میکنه بعد همش دنبال سینه میگرده وقتی میلش زیاده باید بدم بخوره دیگه چی کار کنم بالا نمیاره فقط وقتایی که آروغ نمیزنه یکم بالا میاره دکتر میگفت هر چقدر میلش هست بده بخوره یکی کم میخوره یکی زیاد🫠🫠🫠

عزیزم هر گریه کردنی نشانه گرسنگی نیست

من صبح ۶۰تا میدم ظهر ۶۰تا شب هم ۶۰تا ، امروز اینجور شد

صبحی ۹۰تا طلب کرد

وقتی سیر نشه با ۶۰تا چ کنم. من روزانه سه وعده میدم هر وعده ۶۰تا یعنی کل شبانه روز ۱۸۰ سی سی

احتمالا اشتباه حس کردین، گرسنه ست. زیاد دادین. بالا آورده

بچه من ۴ماهشه رفلاکس داره ۲ساعت ۶۰ تا میدم

عزیزم خیلی دادی بهش اون ۳۰‌تا نباید بدی رفلاکسی میشه

سوال های مرتبط