۳ پاسخ

ناراحت نشو عزیزم خدا ی روز خوبشو برامون کنار گذاشته تت ببینیم نی‌نی دار میشیم۰،منم دو روز اولین ماه از اقدامم بود که تاخیر داشتم زمان جنگ دربدر دنبال مدیکور صورتی بودم که قردا صبحش بزنم خونه که رسیدم پریود شدم انقدر ناراحت شدم که نگو

منم امروز موعدمه فعلا خبر نی

نگران چی عه چته خدا میده قراره مگ تا اخر اینطور بمونی یعنی

سوال های مرتبط