۵ پاسخ

شاید از اون باشه بهش فعلا نده ببین خوب شد ۳،۴روز دیگه بهش بده اگه دوباره تین اتفاق افتاده دیگه معلوم میشه از اونه

این قرمزی که شما میگی یعنی یبوست داره عزیزم فک نکنم نشانه حساسیت باشه

یعنی قرمزی اطراف مقعد نشانه حساسیته؟؟؟من یه دوبار اینطوری شد فک کردم سوخته ولی یکی دو روزه خوب شدن ها

ببین پودر بچه بزن و تاسه روز ادامه دار بهش بده ببین از سرلاکه یا از مدفوعشه که سوخته
من از هیچ کرمی حتی کالاندولا هم نمیزنم اینقدر این پودر بچه خوبه تاحالا هم نسوخته

ارهههه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی