شاید از اون باشه بهش فعلا نده ببین خوب شد ۳،۴روز دیگه بهش بده اگه دوباره تین اتفاق افتاده دیگه معلوم میشه از اونه
این قرمزی که شما میگی یعنی یبوست داره عزیزم فک نکنم نشانه حساسیت باشه
یعنی قرمزی اطراف مقعد نشانه حساسیته؟؟؟من یه دوبار اینطوری شد فک کردم سوخته ولی یکی دو روزه خوب شدن ها
ببین پودر بچه بزن و تاسه روز ادامه دار بهش بده ببین از سرلاکه یا از مدفوعشه که سوخته
من از هیچ کرمی حتی کالاندولا هم نمیزنم اینقدر این پودر بچه خوبه تاحالا هم نسوخته
ارهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.