کی باید برم آزمایش آخری پررنگ تره یک روز به موعد

تصویر
۱۵ پاسخ

مبارکت باشه قشنگم 🥹😍 چ مثبتای خوشگلی
بنظرم وایسا چند روز تاخیر بخوری بتات کامل بره بالا هی نفرستنت بتا بدی
برا ماهم دعا کن🍀

5 روز بکزرع برو

دیگه ازاین مثبت تر

من ۵ روز به موعد زدم منفیییییییییی قشنگی بهم داد😭😭😭😭
مبارکه عزیزم انشالله به سلامتی و خوشی بغلش بگیری برا منم دعا کن

یاصبرکن دیگه شنبه برو ازمایش

مبارکه

میارکه گللبم مثبته

مبارکه گلم

مبارکه عزیزم امروز یا فردا برو آزمایش،علائمت چی بود

متبته بزار از موعدت بگذره بعد برو

الآنم بری مشخصه عزیزم

برو پررنگ دیگ

برو دیگه عزیزم قشنگ مشخصه مبارکه

الان هم آزمایش بدی اوکیه

همی الان برو

سوال های مرتبط