من هیچی نمیزارم فقط استامینفون وپاشویه .سر دختر اولم چیزی نذاشتم چیزی هم نمی شد سر اینم نمیذارم بچه پاش درد میگیره .کلا رو تشک میذارم یه تاب تنش .بعدم پاشویه استامینفون همین .بعضیا خیلی سخت میگیرن هرچی سخت بگیری سخت میگذره
هیچ کدوم یه قطره استامینفن به پاهاش بزن جای واکسن ها ... بهتره با یه قنداق ببندی کمتر تکون بده خنک نگه دار پاشو
یخ بریز توی کیسه فریزر بعد بپیچ لای یه پارچه بزار روی جای واکسن
شما هم امروز واکسن زدید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.