تو نوزاد تا ده روز نداشتن دفع طبیعیه نگران نباش
امتحان کن شیرخشکشو عوض کن چون دختر منم همینطور بود اما نه تو سن دخترت بزرگتر بود شیر خشکشو عوض کردم خوب شد
گلم از شیر خشک
قند بزار تو شیر خشک
اره بچه منم الان ۵روزه دفع نداره تا۱۰روز اوکی هست بشرطی که وقتی دفع داشت نرم وروون باشه نه گلوله گلوله وسفت
ببین بچهی من هروقت مدفوع نمیکنه
مامانم میاد با روغن بدن هم شکمشو هم سوراخ باسنشو چرب میکنه ماساژ میده بعدش فوری مدفوع میکنه توهم امتحان کن
برا من تا ی ماهگیش دفعش روزی یبار بود
الان سه چهارروز یباره
چون خدم یوبسم اونم انگاری یبوسته
پسرمم هم شیرخدم هم خشک میخوره
ولی نگران نباش ماساژ بده دلشو مقعدشو با گوش پاککن و روغن زیتون ماساژ بده
حتما دفع نداره
داره تپل میشه لابد
بذار ی ماهش بشه بعد بی بی کر بده
کاملا طبیعیه تا پنج روز نگران نباش
تند تند بهش شیر بهش--- یه شیرخشک سبک انتخاب کن مثل تروویتال
جدا از همه اینا زردی نداره؟
۲۱ روزشه الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.