فعلا وقتت زیاده تواقدام باید چند دوره تلاش کنی من ۳ بار هر سری پریود میشدم تا لحظع آخر گفتم بابا اینم پریود میشم ولی مثبت شد ،
بیبی چک بزن دیگه دختر این حسو همه ما تو اوایل بارداری داشتیم من خودم درد پریودی داشتم میگرفت ول میکرد ترشحم داشتم گه گاهی فکر میکردم خون هی میرفتم سرویس ولی میدیدم خبری نیس ترشحه هزار بار تا سرویس رفتم و برگشتم بابت ترشحم
نه منم همش احساس میکردم که دارم پریود میشم هی میرفتم نگا میکردم
حالا بعضی وقتا هم اونطورم
بی بی چکت کو
عکس بی بی چکتو میفرستی؟؟؟
باردار نیسی مگ
چطورررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.