روز ۲۶ تاخیر
فک کنم دارم پریود میشم 😁(تنبلی)
خداروشکر

۴ پاسخ

عزیزم یه چیزی بهت میگم به حرفم کن باشه واسه بدنتم ضرر نداره شیرین بیان از دارو گیاهی بگیر بخور چه با نبات چه با قند هر طور دوست داری روزی یک یا دو لیوان بخور هم خوشمزه هست هم واسه هورمون های زنانه خیلی خوبه همم واسه پوستت تو یه ماه بخور نتیجشو بیا به من بگو فقط یه ماه بخور

قند و شکر مصنوعیت رو حذف کن ، ساق پاهات رو بادکش کن ، پیاده روی کن

تنبلیتو درمان کن

بیبی نزدی

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری