ینی بزار گرسنه بمونه برای ما اهمیت نداره😐💔
وقتی دخترم ۴ ماهه بود همین موضوع برام پیش اومد تازه این موض براشون خنده دارم هس
ما میریم شیر خشک بگیریم، میگه سایت قطعه.میگیم آزاد بده، میگه کد ملیشو بگو. میگم مگه آزاد هم کد ملی میخواد؟ همسرم میگه به ما آزاد میفروشن بعد میرن از سهمیه مون کم میکنن...
عزیزم یکی داره تو رشت میفروشه اسکرین گرفتم میخوای از بگیر توی دوستام پیدا کن
بیا خشکبیجار شاید دادن برو داروخونه موسوی نسبت یا زارع
مرگ بگیره اینارو که براشون مهم نیست بچه گانه بمونه درد بگیرتشون 🤲🤲
واه یعنی چی؟من هر ماه چنتا هم آزاد میخریدم نمیرسید سهمیمون
ما این ماه همش آزاد گرفتیم لعنت به هرکی از بدبختی مردم نون میخوره
اینجا ایران است
چندتا داروخانه دیگه سربزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.