سلام خانوما انومالی وزن بچه 370 گرم بود خوبه؟

۱۳ پاسخ

چند هفته دادی؟ من ۱۸ هفته و یک روز، ۲۳۳ گرم بود گفت متوسط رو به بالا هست

برا من ۱۹ هفته ۶ روز ۳۱۰ گرم بود

عالیه عزیزم نی نی من وزنش ۲۵۰ گرم بود 🤭

نرمالش ۲۴۰ هست

جنسیت نی نی تون چیه

ن نرماله چون 19هفته رفتی من 18هفته220بود

خوبه خواهر زادع من آنومالی 500بود بچه تپلی اومد ب دنیا ولی مال شمام عالیع

بستگی داره چند هفته رفته باشی

چن هفته ؟

زیادم هست نهایت از۱۹۰تا۲۲۰گرمه

چند هفته بودی؟
فکنم خیلی زیاده

خیلییی خوب و زیاد بوده
مطمئنی؟؟
همه نهایت دویست و خورده ای هستن توی ۱۸ هفته

عالی بوده

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامی🐣 مامان جوجو مامی🐣 ۷ ماهگی