دخترا راست میگن محرم نبایدچیزا نی نی بخریم😑

۱۴ پاسخ

تاسوعا و عاشورا كه گذشت بخر،همه روزا روز خداست ، اگر اينجوري باشه خارجيا بايد بدبخت باشن دیگه

سال قبل تولد من افتاد ب عاشورا ولی روز بعدش همسرم کیک و گل برام خرید.بخوای خیلی ب این چیزا توجه کنی اصلا نباید زندگی کنی بعد عاشورا خریداتو بکن چون یک هفته عقب بیفته خیلی گرونتر میشه همه چیز

به چیزای منفی فکر نکن هر روز روز خداست
اگر خودت به دلت بد راه نمیدی بگیر من اولین بار شنیدن نهایت روز عاشورا تاسوعا چیزی نگیر تموم شد رفت

اره وقت که داری بزار بعدش نخری بهتره

بعد عاشورا بخر. منی که زایمانم توی محرم و صفر هست و هنوز خریدام تکمیل نشده پس باید چکار کنم؟ هنوز شوینده ها و یه سری خرید جزئی مونده.

😒خودت چی فکر میکنی... اخه این خرافات چیه عزیز من هر روز روزه خداست . اصلا ب اینچیزا فکر نکن

واقعاااا🥲😳😳من نمیدونستم

چرا بعد دهه بگیر

بعد سیزدهم محرم بخر اگه واجب لازم داری اگر نه بذار بعد محرم و صفر هنوز هفته ات پایینه میتونی صبر کنی بهتره

واااااا😐😐😐😐😐😐

من اگه چیزی نخرم بچم به دنیا میاد بی وسیله🤣

یا خدا
خودت باور میکنی این حرفو؟😐😐😐
بگیر بابا چخبرهههه

چرا بده؟

اره میگن خوش یمن نیس منم نخریدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و نلین مامان ماهلین و نلین ۵ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان یاشار و روشا🩰 مامان یاشار و روشا🩰 ۲ ماهگی