مامانا چند دست لباس کلا بخریم برای نی نی ؟

۴ پاسخ

هرچقدر دوس داری و بوجت میرسه
از هر دست به جز صفر چهار دست کافیه دو سه تام بیرونی از هر سایز یه کاپشن و سرهمی اگه خاستی برای پاییز زمستونش
صفرم ک من خودم یه سرهمی گرفتم برا بیمارستانش

مونده به بودجت

من از سایز زیاد خریدم خودم ب شخصه چون بنظرم بچه ها زود زود لباساشونو کثیف میکنن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و شاهان مامان آنیسا و شاهان ۶ ماهگی