خانما چه قطرع آد ای خوبه ک تو گلوی بچه هم نپره؟؟؟؟

۶ پاسخ

آدوکید
رقیق هم‌هست

هر مدلی گرفتید حتما با شیرتون رقیقش کنید اینجوری نمیپره توی گلوش
من با شیرم رقیق میکنم و با قاشق کوچیک کم کم میدم

والا من با سرنگ بهش میدم خوبه راحته،پدیا بست

اینو براش بگیر بچم راحت میخوره

تصویر

قطره قطره بریز دهنش نپره گلوش

هرچیزی و بخوای بدی میپره
۲۵ قطره بشمر تو سر شیشه بریز بده بخوره دیگ نمیپره

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان بهسا خانوم😍❤️ مامان بهسا خانوم😍❤️ ۵ ماهگی