آدوکید
رقیق همهست
هر مدلی گرفتید حتما با شیرتون رقیقش کنید اینجوری نمیپره توی گلوش
من با شیرم رقیق میکنم و با قاشق کوچیک کم کم میدم
والا من با سرنگ بهش میدم خوبه راحته،پدیا بست
اینو براش بگیر بچم راحت میخوره
قطره قطره بریز دهنش نپره گلوش
هرچیزی و بخوای بدی میپره
۲۵ قطره بشمر تو سر شیشه بریز بده بخوره دیگ نمیپره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.