۱۳ پاسخ

من ک بیبی لند ارتودنسی میدادم راضی بودم

اونت گرفتم حالا تا استفاده کنم

اونت عزیزم

اونت فقط

ببین پریدن شیر به شیشه ربط ندارد سر شیشه مهمه که سایز مناسبی داشته باشه
تو سن فرزند شما باید تا یه ماهگی سایز p یا نیم قطره استفاده کنی

من اونت دارم عالیه.

دکتر براون من راضیم

اونت من که راضیم

مبارک باشه قدم نورسیده عزیزم
زایمانت راحت بود؟
جای حقی بودی؟

دکتر براون ،پیرکس ضدکولیک
سایت سبسمونی گل ها،مشهد

دکتر براون رو خیلی تعریف میکنن

من دکتر براون دارم
تا حالا پیش نیومده تو گلوش بپره

بیبی لند نی دار

سوال های مرتبط