مامانا چپ شدن چشم نوزادان طبیعیه؟



فرزند پروری

۳ پاسخ

اره طبیعیه😀❤️

من دیدم نوزاد اولش میخاد پی پی کنه یکم که اگه یبوست داشته باشه اونجوری میکنه داره زور میزنه حالا درست غلطشو نمی‌دونم بر حسب تجربه میگم اخه یکی از فامیلامون بچش اینجوری بود

عضله چشمشون هنوز قوی نشده

سوال های مرتبط