دوستان من میخام عکس اینجوری از بچم بگیرم هزینش جور هست یا نه

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم این مدل سونو حرارت مایع آمنیوتیک و زیاد میکنه اذیت نکن بچه رو بزار به دنیا بیاد بچه اصلا شبیه این عکس نیس تازه ترسناکم هست به نظر من

سمت ماه سه ونیم

🤪😍برا من دکترم رایگان بهم دادددد

اگه ضروری نیست انجام‌ ندین، حرارت رحم رو میبره بالا و جنین اذیت میشه

من اینجا پرسیدم ۷٠٠

دكتر من گفت نگيري بهتره چون بي ضرر نيست

چه کاری آخه
وایستا بدنیا بیاد عکس قشنگ بگیر
این مدل اصلا جالب نیست

عکس یا سونو؟؟
این سونو سه بعدیه ک هزینش ۲۵۰۰ تا ۳ تومن هست

من برای دوقلو ۱۰ میلیون و ۷۰۰ دادم
برای من دکتر نوشته بود سونو سه بعدی

توی گرگان ک قیمت 2.5هستش

چه قشنگ
هزینه رو نمیدونم ولی میگن ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۷ ماهگی