دوستان من میخام از الان مای بیبی بخرم براش چندتا سایز ۱،۲,۳ بگیرم؟؟؟

۴ پاسخ

سایز صفر اگه نی نی زیر سه کیلو باشه یه بسته
سایز ۲ سه بسته
و سایز سه زیاد( ۱۰ بسته )
من که خودم از دوماهگی دارم سه میبندم
از اخر ماه هم میرم روی۴

من صفر نگرفتم
۱هم ۵بسته ۲۲تایی
۲بسته۴۴ گرفتم
الان۴ کیلوه دیگه میخوام ۲ببندم براش

من فقط ۶ بسته ۱ گرفتم
۱ بسته ام صفر میگیرم
بقیه اش بعد زایمان ،ببینم اصلا حساسیت میکنه یا ن

ببین تاریخشان تا کی رد نشن
ی بسته صفر بگیر
سه بسته یک
سه بسته دو بگیر
سه بسته سه هم بگیر

سوال های مرتبط