سایز صفر اگه نی نی زیر سه کیلو باشه یه بسته
سایز ۲ سه بسته
و سایز سه زیاد( ۱۰ بسته )
من که خودم از دوماهگی دارم سه میبندم
از اخر ماه هم میرم روی۴
من صفر نگرفتم
۱هم ۵بسته ۲۲تایی
۲بسته۴۴ گرفتم
الان۴ کیلوه دیگه میخوام ۲ببندم براش
من فقط ۶ بسته ۱ گرفتم
۱ بسته ام صفر میگیرم
بقیه اش بعد زایمان ،ببینم اصلا حساسیت میکنه یا ن
ببین تاریخشان تا کی رد نشن
ی بسته صفر بگیر
سه بسته یک
سه بسته دو بگیر
سه بسته سه هم بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.