۳ پاسخ

خانما باردار ست مادر کودک پدر نو نوـ
زایمان سختی داشتم اصلا استفاده نشده
از پیج قنداقچی گرفتم تیکه هاش خیلیییی زیاد و خوشگله خواستین پیام بدین ایتا فیلم کاملش رو براتون میفرستم برای عکاسی تو بیمارستان فوق العاده خوشگله
09155882038

تصویر

من بارداری اولمه پیش ایشون میرم
به من که گفتن زیر میزی نمیگیرند‌

خواهرم و مامانم اینا جاش زایمان طبیعی داشتن و بیشتر فامیل هامونم میرن اونجا
خیلی راضی بودن جدیدن فک کنم برا زیرمیزی طبیعی ۷ تومن میگیره
منظورتون سمانه خزاعی هست دیگه

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین مامان سیدحسین روزهای ابتدایی تولد