۹ پاسخ

لتروزل من خوردم ک الان باردارم

من اصلاح سبک کردم عالی بود سونوهام ، یه ماه گفتم‌زودتر باردار شم اصرار کردم برام لتروزول بنویسه ، اون ماه کیست شد 😑 دوماه عقب افتادم

هیچکدوووووم ، تو رو قران نخورین این داروهارو ، اصلاح سبک کنین ، سالم زندگی کنین خوب میشین بخدا

خواهرم دکتربهش قرص اوویژن وچندتای دیگه داده بودمصرفشون کردباردارشدبعد۱۶تاازقرص اوویژن مونده بود دادشون به من منم خوردمشون روزی یکی 🫣🫣😂😂😂

اصلا اجازه نداری سرخود بخوری

اوویژن خوبه وآوابوست وفرتیل ایدزنان .اونایی که توجفتی کیست میارن

ب درک بزار کیست بشههههه
میخام زود باردار بشممم

من این ماه خودسر کلومیفن خوردم باردار شدم😅

کیست میاره بدون تجویز

سوال های مرتبط