لتروزل من خوردم ک الان باردارم
من اصلاح سبک کردم عالی بود سونوهام ، یه ماه گفتمزودتر باردار شم اصرار کردم برام لتروزول بنویسه ، اون ماه کیست شد 😑 دوماه عقب افتادم
هیچکدوووووم ، تو رو قران نخورین این داروهارو ، اصلاح سبک کنین ، سالم زندگی کنین خوب میشین بخدا
خواهرم دکتربهش قرص اوویژن وچندتای دیگه داده بودمصرفشون کردباردارشدبعد۱۶تاازقرص اوویژن مونده بود دادشون به من منم خوردمشون روزی یکی 🫣🫣😂😂😂
اصلا اجازه نداری سرخود بخوری
اوویژن خوبه وآوابوست وفرتیل ایدزنان .اونایی که توجفتی کیست میارن
ب درک بزار کیست بشههههه
میخام زود باردار بشممم
من این ماه خودسر کلومیفن خوردم باردار شدم😅
کیست میاره بدون تجویز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.