سلام روز چند تاخیرید
بهتره ۳ روز دیکه تکرارش کنید
مثبت هسش
انشا...برای بارداری بعدیت قرص اوابوست بخور تقویت تخمک هست....
منم دفعه قبلم مثل شما شدم چون همسرم مشکلی نداشت خودم تقویتی خوردم....اتفاقا خیلیم زود بعد سقط باردار شدم دوماه بعدش پس نگران نباش❤️
سه روزه دیگه باید تکرارش کنی حتما
عزیزم بارداری پوچ هست .چون بتا داره میاد پایین انشاالله دوباره باردار بشی
۳۱ عزیزم
مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم
مبارکه مثبته عزیزم
یچیزی بهت بگم آرزو
منم مثل تو شوهرم رفت آزمایش نوین برای آزمایش همسرم کلا یچیز دیگ نشون داد
ولی دکتر گفت باید بری بیمارستان مادر آزمایش بدی بردمش آن ونجا کامل ازمایششc فرق کرد توام شوهرت یکبار ببر اونجا یهو سقطت مشکل از شوهرت نباشه
مبارک باشه عزیزم خداروشکر
مثبته
برا من 100 بود
بزار چند روز دیگه تکرار کن
دوستان من یکماه درگیر تیتر بتام تا 206 رفتم کم کم اومد پایین آخرین بار 106 بود شد 31 حالا
مبارکت باشه
عالیه بالا است ومثبت مبارکت باشه عزیزم
چند روز تاخیری چ علائم داری
۳۱ عزیزم
مثبته مبارکه
۴۸ ساعت دیگه تکرار کن ،باید دو برایر بشه
مثبت عزیزم
۳۱
۳۱ هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.